
FORKERT STØRRELSE, EN ANDEN FARVE ELLER DUEDE DEN IKKE LIGE?
1. Placer en ny ordre på den ønskede farve/størrelse, så vi hurtigt kan få de rigtige sendt afsted. (skal du selvfølgelig ikke gøre, hvis du ikke ønsker noget andet :)
2. Pak skoene fint ned i skoæsken igen (i samme stand som da du modtog dem)
3. Læg dem i den afsendte plasticpose/kasse og påsæt den forudbetalte returlabel, der var inkluderet i forsendelsen.
NB! Sæt ikke returlabel på skoæsken, da vi skal bruge den igen!
Der skal ikke udfyldes noget papir med årsag eller andet.
4. Aflever i den nærmeste pakkeshop eller posthus.
5. Vi refunderer dig oftest samme dag som vi modtager dem, og herefter går der lige op til 3 hverdage før de er på din konto igen.
Vi fratrækker 39,- ved anvendelse af vores forudbetalte returlabel.
Hvis din forudbetalte returlabel er blevet væk, kan du printe en ny via denne returportal: RETURPORTAL (KLIK HER)

LAD OS HOLDE KASSERNE LÆKRE
Det er klart det lækreste, at modtage en skoæske som er som ny eller så god som. Vi forsøger at genanvende vores skoæsker efter de har været ude ved en kunde, men er kassen malet til, beskidt eller der er påsat returlabel direkte returlabel på æsken, så kan vi ikke være bekendt at sende æsken ud igen.
Vi bliver i disse tilfælde nød til at erstatte skoæsken, og det er en dyr affære for os. Vi bliver derfor nød til at trække 70 kr. oveni de 39 kr. for returfragten, da vi skal købe ny skoæske, købe ny label og bruge meget tid på det.
Vi håber på din forståelse, men regner selvfølgelig heller ikke med, at du gør det ;)